2016

Motání hadic
družstvo starších - jednotlivec Martin Škop - 3. místo

01.-02.07.2016 S dětmi na horách
V pátek v 17:00 jsme vyrazili do Jánských Lázní na chatu. Cestou jsme se stavili v TU v kauflandu nakoupit nějaké jídlo. Když jsme dorazili na místo tak jsme prozkoumali chatu a okolí a nastěhovali jsme se do pokojů. Poté jsme se šli projít k Modré boudě a udělaly jsme okruh lesem zpět.
Druhý den jsme vyrazili na výlet do Horního Maršova ke kolegům si prohlédnout jejich zbrojnici a výjezdovou techniku, pak jsme jeli dál do Pece pod Sněžkou. Od tamtud jsme se vydali kolem Modrého Dolu k boudě Výrovka a odtamtud přes Jelení Louky zpět do Pece pod Sněžkou k autu. K večeru jsme se vrátili na chatu, ale děti měly tolik energie, že jsme hrály hodinu na schovku v chatě i venku. V noci jsme chtěli udělat stezku odvahy, ale bohužel nám počasí nepřálo, tak jsme hráli hry v chatě.
V neděli ráno jsme se vydali na procházku na Modré kameny a cestou zpět se strhla šišková bitka. Všichni potlučený jsme se vrátili na chatu, kde nám vedoucí připravil oběd a po té jsme uklidili celou chatu a vydali se domů. Cestou domů jsme se stavili na Markoušovické rozhledně a bunkrech. Parádní víkend.!

04.06.2016 okresní kolo dorostu (100 m)
starší dorost - jednotlivec - Nikol Holeksová- 2.místo

14.05.2016 Hra Plamen Bohdašín požární útok, štafeta dvojic a štafeta 4x60m
družstvo starších - 8.místo

08.05.2016 Pohár starosty Nízká Srbská požární útok, štafeta dvojic a štafeta 4x60m
družstvo starších - 14.místo

16.04. 2016 ZPV Nahořany
družstvo starších - 19. místo
dorostenec jednotlivec - Jan Novák - 11. místo

09.04.2016 - ZPV Rožnov
družstvo starších - 11. místo
dorost - jednotlivec - Jan Novák - 4. místo

26.02.-27.02.2016 Vedoucí si připravili pro děti program jménem "spaní v hasičárně". Sešlli jsme se v 17:00 v hasičské zbrojnici s karimatkama a spacíma pytlama. Začalo to procházkou do hasičské zbrojnice v Červeném Kostelci na prohlídku moderní techniky JPO. Po ukázce jsme se odebrali zpět do naší hasičárny kde čekaly hry. Poté byla večeře a film Ratatouille u něhož většina usnula. Ráno byla menší rozcvička a hned snídaně. Pak jsme se odebrali ven na procházku, se zastávkou na hřišti benešák kde jsme si zahráli vybíjenou. Po vybíjené jsme šli do "Lomečku" kde si děti chtěly zahrát opět vybíjenou. Když nám docházel čas tak jsme šli zpět do hasičárny kde jsme se ohřáli a záahráli si poslední hru než přijely rodiče.. Náramně jsme si to užili..